Oferta szkoleniowa jest różnorodna, bogata merytorycznie i atrakcyjna pod kątem użyteczności zdobywanej wiedzy w zarządzaniu firmą. Na bieżąco uaktualniana
jest tematyka szkoleń zgodnie z potrzebami przedsiębiorców. Zauważamy, że na ziemi lubuskiej największym zainteresowaniem cieszą się szkolenia z zakresu marketingu oraz sektora e-commerce. To oczywiste, bo wielu przedsiębiorców z tego
województwa aktywnie rozwija się właśnie w tych segmentach – mówi Jacek Madej, członek zarządu Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Dzięki współpracy szkoleniowej Organizacji Pracodawców Ziemi Lubuskiej i Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości poszerzamy naszą ofertę dla firm i dajemy im możliwość skorzystania z bezpłatnych, ale merytorycznych narzędzi poszerzania wiedzy pracowników i to z różnych dziedzin. To również okazja do nawiązania indywidualnej współpracy z naszymi firmami członkowskimi, poprzez realizację szkoleń skrojonych na miarę potrzeb danej firmy.
Różnorodność szkoleń i silna kadra dydaktyczna to potencjał i zasoby PFP, z których skorzystanie przełoży się na skuteczny rozwój i osiągnięcie lepszych wyników, nie tylko finansowych w przedsiębiorstwach – mówi Joanna Zielińska, dyrektor Biura Organizacji Pracodawców Ziemi Lubuskiej.
Zapraszamy wszystkich przedsiębiorców do korzystania z oferty platformy
szkoleniowej znajdującej się pod linkiem: Oferta Szkoleniowa PFP, która jest bardzo bogata, a niebawem zaskoczy nowymi trenerami, nowymi tematami oraz dalszym poszerzeniem skali działania – mówi Jacek Madej.
Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Poprzedni artykuł
OPEN EXPERT DAY: Fundusze Europejskie dla MŚP i dużych przedsiębiorstw w nowej perspektywie finansowej na lata 2021-2027
Czytaj więcej