Aktualności
Problemy finansowe – i co dalej?
Epidemia SARS-CoV-2 i przedłużający się okres ograniczeń w swobodzie prowadzenia biznesu doprowadziły wiele firm do poważnych problemów finansowych. Jakie działania podjąć w takiej sytuacji?
Czytaj więcejTempus Polska – 20 lecie powstania firmy
13 lipca odbyły się uroczystości jubileuszowe z okazji 20-lecia firmy TEMPUS POLSKA z Żar! OPZL przy okazji świętuje 15-lecie wstąpienia firmy Tempus do Organizacji.
Czytaj więcejDialog dla Lubuskiego
Nasz region potrzebuje tych pieniędzy. Nie zgadzamy się na niesprawiedliwy algorytm, zmieniony po to, żeby nam odebrać 120 milionów euro.
Czytaj więcejNiemal 4,5 mln zł trafiło do lubuskich przedsiębiorców w ramach Polskiego Bonu Turystycznego
Polski Bon Turystyczny to wsparcie zarówno dla polskich rodzin, jak i krajowej branży turystycznej, która najbardziej ucierpiała podczas pandemii koronawirusa. Odmrażanie turystyki spowodowało, że Polacy chętnie korzystają z wypoczynku. W naszym województwie aktywowano już ponad 45 tys. bonów.
Czytaj więcej(Po)covidowy rynek pracy
Covid, koronawirus, pandemia, epidemia były, i są nadal, odmieniane w różnych przypadkach. Ogłoszony stan zagrożenia epidemiologicznego oraz wprowadzane i wycofywane obostrzenia mocno wpływały na prowadzenie działalności gospodarczej, a tym samym i rynek pracy.
Czytaj więcejPaństwowa Inspekcja Pracy
Państwowa Inspekcja Pracy odpowiada na pytania przedsiębiorców.
Czytaj więcejRODO w praktyce
Niezrozumienie i strach przed RODO spowodował, że narosło wokół niego wiele niepotrzebnych legend.
Czytaj więcejMigracja cudzoziemców za pracą nie ustaje
Starzejące się społeczeństwo polskie, migracja w pandemii, nielegalne zatrudnienie. To obszary, w których wszyscy się zmagamy – pojedynczy obywatele, migranci i przedsiębiorcy, którym coraz bardziej brakuje pracowników. O blaskach i cieniach życia emigranta i prowadzenia biznesu w branży Agencji Zatrudnienia opowiada Nadzeya Matusevich, właścicielka firmy WORK GROUP MIR.
Czytaj więcejDźwięk na full
Dlaczego dźwięk i muzyka są idealnymi narzędziami do promocji i budowania relacji? Jak wzmocnić markę wykorzystując potencjał płynący z nut i fal dźwiękowych? O audio brandingu opowiada Paweł Ptaszyński, realizator dźwięku oraz autor podcastów i właściciel marki cnw media.
Czytaj więcejul. Reja 6, 65-076 Zielona Góra
Tel. 784 641 622
E-mail: a.goliczewska@opzl.pl